Subject: FW: Viljandimaa Viiratsi alevik Hapniku 1, 2 ja Mäeltküla 1, 2 elektritootjate tingimuste muutmine, LR8822 (VI-etapp)
From: "Juurikas, Erki" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Dec 2024 12:49:52 +0200

Tere

Sain projektile tükk aega tagasi kooskõlastuse aga joonisele ununes lisada
reservtoru samasse projekteeritud trassi. Saan aru et joonis tuleb uuesti
kooskõlastada. Saadan uuesti taotluse. Lisasin ka eelmise kooskõlastuse.

Lugupidamisega,

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Põhja projekteerimispiirkond

Erki Juurikas

Projekteerija

Vesse 8, 11415 Tallinn

Mob +372 58001668

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte

From: Lauri Rahe <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: teisipäev, 29. august 2023 11:16
To: Juurikas, Erki <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Viljandimaa Viiratsi alevik Hapniku 1, 2 ja Mäeltküla 1, 2
elektritootjate tingimuste muutmine, LR8822 (VI-etapp)

Tere,

Transpordiameti väljastatud juhendist „Nõuded tehnovõrkude ja -rajatiste
teemaale kavandamisel“, 3 „Nõuded projekti koostamisele“ p 3.7. tulenevalt
palun projekti asendiplaanil ära näidata puurimiskaevikute piirjooned ning
nende kaugused teekatte servast.

Lugupidamisega

Lauri Rahe

peaspetsalist

planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 55679183

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Pargi 3a /  Viljandi / Transpordiamet

From: Juurikas, Erki < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Tuesday, August 29, 2023 8:16 AM
To: Lauri Rahe < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Viljandimaa Viiratsi alevik Hapniku 1, 2 ja Mäeltküla 1, 2
elektritootjate tingimuste muutmine, LR8822 (VI-etapp)

Tere

Vabandust. Vale taotluse dokument oli lisatud. Lisasin uue taotluse
konteinerisse. Keskpinge maakaabli rajamine.

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Põhja projekteerimispiirkond

Erki Juurikas

Projekteerija

Vesse 8, 11415 Tallinn

Mob +372 58001668

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte

From: Lauri Rahe < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: teisipäev, 29. august 2023 07:16
To: Juurikas, Erki < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Viljandimaa Viiratsi alevik Hapniku 1, 2 ja Mäeltküla 1, 2
elektritootjate tingimuste muutmine, LR8822 (VI-etapp)

Tere,

Menetlen projekti Viljandimaa Viiratsi alevik Hapniku 1, 2 ja Mäeltküla 1,
2 elektritootjate tingimuste muutmine, LR8822 (VI-etapp) kooskõlastamist.
Esitatud taotlus ja projekt ei klapi omavahel. Mida kooskõlastada soovite?

Lugupidamisega

Lauri Rahe

peaspetsalist

planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 55679183

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Pargi 3a /  Viljandi / Transpordiamet

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.